مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-15فرهنگي

برگزیدگان جشنواره مشاعره علوی در بوشهر معرفی شدند 


اولین جشنواره مشاعره علوی به مناسبت ولادت با سعادت امام علی (ع) شامگاه دوشنبه باحضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در سینما کانون بوشهر برگزار شد.

- ایسنا/بوشهر اولین جشنواره مشاعره علوی به مناسبت ولادت با سعادت امام علی (ع) شامگاه دوشنبه باحضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در سینما کانون بوشهر برگزار شد.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر شهرستان بوشهر در این مراسم اظهار کرد: ما باید از همه ظرفیت های هنری برای بیان و ارائه معارف اهل بیت علیه الاسلام و استفاده کنیم و شعر یکی از هنرهای اثرگذار و ماندگار همه ادوار تاریخی است، تیمور یزدان شناس تصریح کرد: در همین راستا، براساس برنامه ریزی های صورت گرفته دبیرخانه دائمی مشاعره علوی در استان بوشهر در بنیاد بین المللی غدیر دایر شده است و در دهه امامت و ولایت(دهه غدیر) میزبان مشاعره علوی سراسر کشور هستیم.

وی افزود: بنیاد بین المللی غدیر مناقب و فضلائل مولا امیرالمومنین (ع) را تحت عنوان تقویت و تدریس نهج البلاغه و سایر موضوعات در استان بوشهر دنبال می کند و شبکه وسیع ارتباطی ایجاده کرده است.

دبیر مشاعره علوی استان بوشهر بیان کرد: همه اشعار قدیم و جدید مرتبط با مولا علی ابن ابی طالب (ع) و همچنین اشعار جدید در مشاعره ها به کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره مشاعره علوی در بوشهر معرفی شدند 

برگزیدگان جشنواره مشاعره علوی در بوشهر معرفی شدند